IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

www.lru.dk/
239 , 96 kr.
299 , 95 kr.
Den gode elevsamtale

Den gode elevsamtale

En coachende tilgang til mødet med unge

Den gode elevsamtale viser, hvordan man kan bruge en coachende tilgang i samtaler med unge.

Bogen er fyldt med levende eksempler på situationer, der vil være genkendelige for de fleste, der har med unge mennesker at gøre, og giver konkrete værktøjer til, hvordan man kan gennemføre – også de svære – samtaler på en konstruktiv måde.

Denne 2. udgave er opdateret i forhold til den nyeste lovgivning og er udvidet med kapitler om evalueringssamtalen, formativ feedback, klassesamtaler og klassekonflikter.

Den gode elevsamtale henvender sig første og fremmest til undervisere og vejledere på de gymnasiale uddannelser, erhvervsuddannelserne, VUC og FGU, men vil også være oplagt for efterskolelærere og lærere i folkeskolens afgangsklasser. Endelig er bogen oplagt i forhold til pædagogikum og lærerstudiet.

Læs mere >

< Læs mindre

    ...en fremragende og vedkommende udgivelse for vejledere og undervisere af unge og voksne. En meget positiv og inspirerende bog, som giver læseren gode værktøjer til at skabe gode elevsamtaler, som hjælper den studerende videre i sin uddannelsesproces.
    Lektørudtalelse
    På lager
    ISBN:
    9788750052319
    Forlag: Akademisk 2. udg.
    03. sep. 2018
    250 sider
    Niveau: Voksenhenvendt Redaktør: Signe Hastrup
    299 , 95 kr.
    239 , 96 kr.
    Prisen er inkl. moms
    Prisen er ekskl. moms
    Lotte Juul Lauesens bog fremstår som et ambitiøst terningekast. Den er særdeles relevant, inspirerende og brugbar for alle, der arbejder professionelt med vejledning - både i uddannelse og på arbejdsmarkedet.
    Uddannelsesbladet
    Feltgruppe
      ...en fremragende og vedkommende udgivelse for vejledere og undervisere af unge og voksne. En meget positiv og inspirerende bog, som giver læseren gode værktøjer til at skabe gode elevsamtaler, som hjælper den studerende videre i sin uddannelsesproces.
      Lektørudtalelse
      Feltgruppe