IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

www.lru.dk/

Skriv til os

Vælg område

Hvad ønsker du at kontakte os om?

Faktura
Levering
Returvarer
Produktinfo og priser
Teknisk problem på webshop
Teknisk problem på digitalt læremiddel
Login på digitalt læremiddel
Brugen af digitalt læremiddel
Få svar nu
Du har valgt: Levering

Vi har måske svaret herunder, så du slipper for at skulle skrive til os?

Jeg vil gerne bede om en kopi af en faktura eller kreditnota, hvad gør jeg?

Kontakt Kundeservice og oplys meget gerne hvilket ordrenummer eller fakturanummer det drejer sig om. Du kan også finde dine fakturaer under "Min side" her på shoppen.

Sender I også materialer til udlandet?

Ja, du kan bestille materialer til levering i udlandet. Se også vores handelsbetingelser.

En eller flere af de materialer jeg har bestilt, er ikke i pakken. Hvad skyldes det?

Bogen kan være i restordre. Det kan skyldes at den er ved at blive genoptrykt, eller at bogen er udkommet, men endnu ikke frigivet fra lageret. Kontakt kundeservice for at få at vide, hvornår bogen kommer på lager igen, eller hvornår den er klar til salg.

Det kan også skyldes at ordren er delt op i flere leverancer. Disse kan i travle perioder blive leveret over flere dage.

Hvis det manglende materiale er et digitalt produkt (f.eks. kopisider, Tavlebog eller andet) kan det findes under "Min side" senest 24 timer efter bestilling.

Hvor lang er leveringstiden?

Vores normale leveringstid til Danmark er inden for 3-4 arbejdsdage, fra du har afgivet bestillingen. Til udlandet afhænger leveringstiden af fragtformen og land. Ordren afsendes normalt efter 2-3 hverdage fra Danmark.

Jeg har betalt med betalingskort og sendt bøger retur, hvordan får jeg mine penge tilbage?

Via vores aftale med PBS og betalingsudbyderen Quickpay tilbagefører vi pengene til din konto, når fakturaen er krediteret. Faktura bliver krediteret, når vores lager har registreret din pakke retur fra Post Danmark.

Jeg vil gerne sende mine bøger retur, hvordan gør jeg?

Der er 14 dages returret på alle varer fra den dag varerne er modtaget. Det er en forudsætning, at de returnerede varer er ubrugte, kurante, ubeskadigede og ustemplede.

Udgifter i forbindelse med forsendelse af den returnerede vare påhviler kunden, som også har ansvar for varen under forsendelsen.

Varerne skal emballeres forsvarligt og returneres direkte til DBK Logistik Service på adressen:

DBK Logistik Service
Mimersvej 4
4600 Køge

Husk at vedlægge en kopi af følgeseddel eller faktura i alle pakker ved returnering.

Gem eventuelt postkvitteringen som dokumentation for returnering. Hvis ikke de returnerede materialer er ledsaget af kopi af faktura/følgeseddel, kan DBK ikke modtage varerne, hvorfor de ikke kan krediteres.

De nævnte returregler gælder også for kunder, som videresælger varer købt på på vores webshop. Der kan gå op til 14 dage fra returnering af en vare har fundet sted, til kreditnota modtages.

Jeg har sendt materialer retur, hvornår får jeg en kreditnota?

Det kan tage op til 14 dage, fra du har sendt pakken til DBK, til du modtager en kreditnota. Kreditering sker automatisk efter scanning af de returnerede bøger, forudsat at der i pakken var vedlagt en kopi af faktura/følgeseddel. Hvis der ikke er vedlagt faktura/følgeseddel, kan bøgerne ikke krediteres.

Jeg vil gerne opsige et abonnement, hvordan gør jeg?

Opsigelse af et abonnement skal ske skriftligt, enten via mail eller brev, med en måneds varsel til udløbet af abonnementsperioden.

Ingen resultat

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Når jeg forsøger at logge ind på et læremiddel får jeg en melding om at jeg ikke har adgang,...

Hvis i får en melding om at der ikke er adgang eller licens til et digitalt læremiddel, kan der være flere årsager.

Hvis man arbejder på mere end en skole, så tjek at der er logget ind med den skole eller afdeling, der har købt adgang. Er man logget ind med en forkert skole, så kan det løses ved at slette "cookies og cache" i browseren. Se her hvordan man gør det.

Derudover kan man på minside.alinea.dk altid se hvad ens skole har adgang til, og gå direkte til login-siden for det digitale læremiddel. Er i stadig i tvivl om hvorfor i ikke får adgang, så ring til kundeservice på tlf. 3369 4666 (10-15 alle skoledage), eller skriv til os via kontakformularen.

Jeg kan ikke finde mine elever i Maximat -hvad gør jeg?

For at kunne se jeres elever skal i først lave et hold til dem. Det kan i gøre her. Vælg først "Opret Hold" under holdfunktioner, og giv derefter holdet et navn og klik "Gem". Vælg derefter en klasse til venstre under "Vælg klasse". Markér de elever der skal være på holdet og klik "Tilføj". Holdet er nu oprettet og der kan således lægges forløb og læseplaner.

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Når jeg forsøger at logge ind på et læremiddel får jeg en melding om at jeg ikke har adgang,...

Hvis i får en melding om at der ikke er adgang eller licens til et digitalt læremiddel, kan der være flere årsager.

Hvis man arbejder på mere end en skole, så tjek at der er logget ind med den skole eller afdeling, der har købt adgang. Er man logget ind med en forkert skole, så kan det løses ved at slette "cookies og cache" i browseren. Se her hvordan man gør det.

Derudover kan man på minside.alinea.dk altid se hvad ens skole har adgang til, og gå direkte til login-siden for det digitale læremiddel. Er i stadig i tvivl om hvorfor i ikke får adgang, så ring til kundeservice på tlf. 3369 4666 (10-15 alle skoledage), eller skriv til os via kontakformularen.

Vi har problemer med at se videoer i deres fulde længde på Restudy

Når i logger ind på Restudy med et abonnement igennem Alinea, er det vigtigt at vælge Alinea knappen øverst, og logge ind med UNI-Login den vej igennem.

Derudover skal i være opmærksomme på at i kun kan se videoer der passer til det fag der har givet jer Restudy adgangen. F.eks. vil i ikke kunne se fysik videoer, hvis i har fået adgang til restudy ved at købe Matematikportalen udskoling.

Jeg kan ikke finde mine elever i Maximat -hvad gør jeg?

For at kunne se jeres elever skal i først lave et hold til dem. Det kan i gøre her. Vælg først "Opret Hold" under holdfunktioner, og giv derefter holdet et navn og klik "Gem". Vælg derefter en klasse til venstre under "Vælg klasse". Markér de elever der skal være på holdet og klik "Tilføj". Holdet er nu oprettet og der kan således lægges forløb og læseplaner.

Indtast din forespørgsel

Fortæl os hvad vi kan hjælpe med

Filer skal være mindre end 2 MB.
Tilladte filtyper: gif jpg png txt rtf html pdf doc docx odt ppt pptx odp xls xlsx ods xml