IndlæserVent venligst…
Indlæser
50 , 00 kr.
62 , 50 kr.
Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier

Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier

Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier

Hvad har Nike, Medina, Jensens Bøfhus, Royal Copenhagen, Caroline Wozniacki og Lego til fælles? De skal alle kunne navigere i de sociale mediers kaotiske virvar for at få gennemslagskraft. Lisbeth Klastrup ser nærmere på, hvilke udfordringer og muligheder organisationer og personbrands står overfor, når de færdes på de sociale medier. Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier præsenterer aktuel forskning inden for feltet og viser, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de sociale netværksmedier.

På Gymportalen er alle enkeltlicenser tidsubestemte, dvs. at denne licens følger eleven i hele elevens gymnasietid. Der gælder særlige licensforhold for flatratepakker.

Læs mere >

< Læs mindre

Kan forudbestilles
ISBN:
9788759326602
Forlag: Samfundslitteratur Udgave: 1 1. udg.
44 sider
Fag: Dansk Niveau: A-C
62 , 50 kr.
50 , 00 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms